22 Haziran 2011 Çarşamba

Kültür Köprüsü projesinin ön elemeleri Samsun'da yapıldı

 Samsun'dan "Kültür Köprüsü" geçti...

Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü’nün “Kültür Köprüsü” projesi adı altında organize ettiği şiir ve türkü yarışmalarının Karadeniz Bölgesi Ön Elemeleri İl Müdürlüğümüzün ev sahipliğinde yapıldı. Kız Teknik Öğretim Olgunlaşma Enstitüsü ve Kız Meslek Lisesi Konferans Salonu’nda yapılan programa ilgi büyüktü.

Bölge elemelerine Samsun dışında; Tokat, Amasya, Kastamonu, Trabzon, Sinop ve Zonguldak illerinden 11 yarışmacı çocuk katıldı.
Karadeniz Bölgesi Ön Elemeleri jüri üyelerinin puanlarıyla yapılan seçmelerde türkü yarışmasında Tokat ili Mahsun-i Şerif’in “Çeşm-i Siyahım” adlı türküsüyle birincilik elde ederken, şiir yarışmasında ise Uğur Arslan’ın “Adı Mehmet” adlı şiiriyle Samsun birinci oldu.

Kültür Köprüsü şiir ve türkü yarışmalarının finalleri 19-21 Mayıs tarihinde bölge ön elemelerinde birinci olan illerin katılımıyla Tokat’ta yapılacak.


Türkü Dalı Jüri Üyeleri

OMÜ İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Yard. Doç.Ahmet Çakır
Kültür Bakanlığı Devlet Korosu Ses Sanatçısı Serkan Varol
İlkadım Halk Eğitim Merkezi’nde Öğretmen Sezer Yalçın
İlkadım Halk Eğitim Merkezi’nde Öğretmen Zülfü Gaydan
Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Müzik Öğretmeni Sibel Çakıroğlu Çebi

Şiir Dalı Jüri Üyeleri

OMÜ Fen Edebiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şaban Sağlık
OMÜ Fen Edebiyat Fakültesi Araştırma Görevlisi Servet Gündoğdu
OMÜ Fen Edebiyat Fakültesi Araştırma Görevlisi Ümit Apaydın
Namık Kemal Lisesi Edebiyat Öğretmeni İsa Abanoz
Taşpınar İlköğretim Okulu Türkçe Öğretmeni Uğur Baştan


kaynak: Samsun SHCEK 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder